اللهم عجل لولیک الفرج...

يوسف از جرم زلیخا چند سالی حبس رفت


مهدی از اعمال ما حبس ابد گردیده است...


اللهم عجل لولیک الفرج...

سالی که نکوست از بهارش پیداست

این عید به نور فاطمیه زیباست

روزی تمام سال من با زهراست

با بردن نام فاطمه فهمیدم

سالی که نکوست از بهارش پیداست
 

گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود

حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود


خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود

 

ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه

 

گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود

 

تبریک سال نو

خدایا دستم به آسمانت نمی رسد

اما تو که دستت به زمین می رسد عزت عزیزانم را تا عرش کبریایی خود بالا ببر

و هر آنچه آرزو دارند برآورده کن.

سالی توأم با سلامتی و سعادت برایتان آرزومندم
.
.
.
سلام دوستان عزیز و بزرگوارم

سپاس از حضور ِ پر مهرتان

سال نو بر شما و خانوادۀ گرانقدرتان مبارک



✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
امروز دو نفر از من ادرس و شماره تو رو گرفتن، من هم بهشون دادم، يکي خوشبختي، يکي موفقيت ،
ان شاءالله تو سال جديد هر روز ميان سراغت 

یا زهرا

یا زهرا یا زهرا یا زهرا یا فاطمه